dinsdag 19 augustus 2014

Vakantie Orcet

Vrijdag zijn we terug gekomen van een 14 daagse vakantie in Orcet, Frankrijk. Een vakantie met veel wandelingen, wisselvallig weer, natuurschoon, heerlijke wijn een kaas, we hebben genoten. Nu ik een collage van de foto's wil maken zie ik ineens dat ik helemaal niet zoveel foto's heb gemaakt en al helemaal niet van de camping in Orcet.
Vandaag had is dus weer voor het eerst de pc aan. We hadden op de camping slecht telefonisch en data ontvangst. De eerste dagen was dat even behelpen maar naarmate de vakantie vorderde vond ik het eigenlijk wel prettig. Heb een hoop tijd aan mijn hobby's kunnen besteden. Ik ga hier thuis ook proberen om minder de sociaal media te volgen, niet omdat ik er niet in geïnteresseerd ben, maar omdat het me mogelijk meer tijd voor mijn hobby's(quilten, wandelen, tuinieren, bloggen enz.) kan geven.

2 opmerkingen:

Rian zei

welkom thuis! Leuk zo'n fotocollage!

Mostertpot zei

Fijn dat jullie genoten en ja een wijs plan om minder met de social media bezig te zijn, mogelijk volg ik na de vakantie je voorbeeld. Er gaat zoveel tijd inzitten, tijd die je aan echt leuke dingen kan besteden. Goed plan!